בנייה והחלפת גגות רעפים

מוטי גגות ופרגולות מתמחים בבניית גגות, החלפת גגות ובידוד גגות רעפים, בנוסף אנו נותנים פתרון חלופי לבניית גג איסכורית או פנל מבודד לגג.

הזמן הטוב ביותר לבניית גגות והחלפת גגות הוא בימי האביב והקיץ, אז אין רטיבות וניתן לעשות זאת ללא הפרעה של מזג האוויר. אנחנו מתמחים בהחלפת גגות ישנים, ביום עבודה אחד צוות מקצועי של 4-6 אנשים מפרק את הגג הישן, באמצעות מנוף מיוחד נפנה את הרעפים הישנים למכולות, לאחר מכן נעלה לגג את הרעפים החדשים ונבנה את הגג מחדש. במידת הצורך נחזק את הקונסטרוקציה של הגג וניצור בידוד גג רעפים כדי למנוע קליטה או איבוד של חום.

במידה ומדובר בבניית גג רעפים חדש, אנו נקבל את התכנון ההנדסי של הגג ממהנדס הבניין, אין ביכולתנו להחליט על חתכי הפרופילים ופרטי החיבור בגג, כמו כן חשוב להשתמש בחומרים המפורטים בתכנית הגג ומפרט המהנדס. בשלב השני נתאים את מבנה הקונסטרוקציה לתכנית המהנדס, לאחר מכן נפרוס בידוד תרמי כדי למנוע חדירת גשם וכניסת חום למבנה. באמצעות מנוף מיוחד נעלה את הרעפים לגג ונפרוס את הרעפים על הגג.

אחריות על גג רעפים תינתן למשך כ- 12 שנים.

בשלב הראשון של בניית הגג נקבל את התכנון ההנדסי של הגג ממהנדס הבניין, אין ביכולתנו להחליט על חתכי הפרופילים ופרטי החיבור בגג. יש לוודא שהגגן משתמש בחומרים המפורטים בתכנית הגג ומפרט המהנדס. יש להקפיד במיוחד על פרטי החיבור.

בשלב השני נתאים את מבנה הקונסטרוקציה לתכנית המהנדס.

לאחר מכן נפרוס בידוד תרמי כדי למנוע חדירת גשם וכניסת חום למבנה.

באמצעות מנוף מיוחד נעלה את הרעפים לגג ונפרוס את הרעפים על הגג.

תהליך ההחלפה

צריכים עזרה? צרו קשר עוד היום להצעת מחיר!